Nathalie, detta är till dig

Hejsan hoppsan ALLA läsare,

Jag vill börja med att tacka er alla som läste min blogg första dagen, och hoppas att ni fortsätter att göra detsamma! =D

Men nu, till mitt huvudämne, THE BLOGWAR IS ON!! Min kära vän Nathalie, Antyder i hennes blogg ( som ingen läser ) att jag skulle vara en aning homo. Jag tror att hon baserar det på mitt fördelaktiga utseende, hennes avundsjuka på min fantastiska kropp gör att hon skriver sådana saker. Jag dementerar vänligt men bästämnt att jag skulle ha hakat på Offerdals gay-tränd...

Om vi nu ska disskutera hennes sexuella läggning så ifrågasätter jag den. Jag menar, bilden nedan är riiiktigt söt och så, men ändå liiiite gay, eller vad tycker ni!?


Nathalie


Aja, hur som helst. Idag ska man spela tennis och äta. Jag älskar båda delarna. =D

Hörs,

/ Kenneth 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0