Freakat....

God kväll och förlåt att uppdateringen varit dålig,

Igår spenderades kvällen först hos Emilssons i Bångåsen. Jag Intervjuade håkan om Ryssland resan och kollade på medans Jimmy klippte gräset. Senare bar det i väg till ungkarlslyan ( där har man ju sina minnen, eller inte ) Vi spelade poker. Som det absoluta pokerproffset man är blev jag delad 6:a, ändå en ganska soft placering. Men man blev ju 50 kr fattigare, FAAEEN oxå...

Men nu till den freakade delen. Jag åkte hem vid ett, sjöng som jag brukar på krossen. När jag kommit halvvägs genom nattfärden hör man sirenerna och ser blåljusen bakom sig. Jag trodde det var polisen, men det var brandbilen. Jag tänkte iaf. inte mer på det utan fortsatte mot Kaxås, 1 minut senare kommer nästa brandbil, jag tänker -ähh, det är ändå inte i Kaxås... När man passerar Kaxås-skylten ser man orangefärgad rök stiga mot skyn, jag fortsätter mot elden och ser att ett av husen brinner som satan. Man blev självklart chockad, försökte hjälpa till så mycket som möjligt. Det kom fler och fler brandbilar, polis och ambulans. Som tur var blev ingen skadad, men huset brann ner till grunden. Huset var påväg att säljas, en familj förlorade sitt gamla hus, en annan familj sitt nya. Det är väldigt tragiskt!



Idag så blev det en tur till staden. Jag freakade ( dagens ord ) och köpte två par glasögon och ett hänglås. Har forfarande vissa grejer att handla inför min flytt till Arvidsjaur, bl a. bredband så jag kan fortsätta uppdatera bloggen =) Till middag idag blev det grillat, mumsfillibabba! =D

Ikväll blire att chilla lite med tobias, jimmy eller john - har inte bestämt mig än. Jag ska även vakta husresterna vid midnatt, Sms:a!?

Angående min och Nathalies bloggkamp har hon gett sig, jag har vunnit. Hon har insett att hon mött sin överman. Nu tycker jag inte att vi ska pissa mer på nathalie än vad vi redan gjort. Därför tycker jag att ni ska besöka hennes blogg, frjohansson.blogg.se, och få upp hennes statestik lite! =)

Hörs,

/ Kenneth

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR EN JÄVLA PAJAS



jag har inte gett upp.................... förrän du har bättre kondition är mig



2009-07-29 @ 20:35:24
URL: http://frjohansson.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Haahaa

2009-07-30 @ 00:46:13
URL: http://bruneth.blogg.se/
Postat av: Juliaaaa

kenneth, jag fick chocken. jag hade glömt att du skulle lämna miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig

2009-07-30 @ 12:32:13
URL: http://ochrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0