Bruneth.blogg.se

Hej och välkommen,

Har nu startat en blogg, det tycker jag är tufft. Tänkte börja med att berätta hur jag tänkte när jag skapade bloggen, varför bruneth.blogg.se!? Svaret är enkelt, jag inspirerades av "blondinbella". Jag är brunhårig, - brun. Mitt namn kenneth slutar på, -eth. Resultat Bruneth!! (Olivia kommer garanterat förstå humorn i det hela) =D

På denna blogg ska jag dela med mig om mitt liv, vilket kommer att bli mycket intressant!

Helgen har iaf. varit trevlig, FÄVIKEN! Blev som sagt helt gratis för mig, allt tack vare mina extrema pyssel-skills. Vet inte om det hade varit värt det annars, men gratis är ju alltid gott. Idag gör jag inget, ska kanske spela tennis med Jimmy, John och Anton om ett tag, det blir nice. Alltså en vanlig softsöndag! =)

Hörs,

/ Kenneth


Kommentarer
Postat av: patte

nooooob

2009-07-26 @ 20:43:04
Postat av: Anonym

Haha

2009-07-26 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0