Bilbingo!

Hallå,

Vilket jävla väder vi har, sinkallt och åska. Va fan gud, skärp dig, det är JULI!

Igår kväll så var jag brandvakt vid askan och plåtresterna, risken finns fortfarande att branden får nytt liv och sprider sig till närliggande fastigheter. Snäll som man är så ställer man självklart upp. =) Det blev faktiskt ganska trevligt, Jag, Cherie, robin och en massa fika. Vi skrämde Cherie, diggade lite musik och hade "deap talk" . Angående branden så börjar jag få mina tvivel om att det var en olycka. Jag tror att branden var anlagd, Jag har självklart inga bevis men det var känslan jag fick. Att huset brann ner så pass fort som det gjorde, att garaget klarade sig relativt bra, att branden skulle ha börjat på altanen, att allt elektriskt förutom kylen var av samt att jag har hört rykten om tidigare, mystiska bränder. Allt detta gör att jag har mina misstankar...

Annars då, jo ikväll så ska man jobba med att sälja korv på bilingon i Tulleråsen, vore nice om nån kom och hälsa på! =D Jag kommer ju även spela, hoppas på storkovan! Jag har även börjat peppa inför yran, imorrn smäller det och jag kommer att vara laddad som satan, fan va det ska bli kul! =D

Nu är det snart middag, Hörs,

/ Kenneth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0